Меню

Бренд окулярів Andy Wolf

Вебсайт сучасного салону оптіки

Бренд окулярів Andy Wolf

Бренд окулярів Andy Wolf

Чи Думали Андреас Піркхайм (Andreas Pirkheim) і Вольфганг Шойхер (Wolfgang Scheucher) – засновники бренду Andy Wolf під час дружньої вечірки в пабі, що вечір, коли вони запропонували своїй подрузі Катаріні зайнятися продажем окулярів, змінить їхнє життя, а маленьке виробництво окулярів перетворить на культовий бренд відомий у всьому світі?

Катаріна Платтнер ( Katharina Plattner) - яскрава, стильна, непередбачувана буквально звалилася на них з неба! Катаріна багато років літала стюардесою на австрійських авіалініях і мала незакінчену економічну освіту.

Катаріна швидко зрозуміла, що окуляри які їй не подобаються продавати важко, а на резонне зауваження: так зроби сама! - взяла і зробила!

У 2006 році з'явилася перша колекція Andy Wolf, створена Катаріною Платтнер. Її колекція великих оправ в ретро стилі натхненна старими голлівудськими фільмами справила яскраве враження.

Сьогодні 90% оправ продаються поза Австрією по всьому світу, на 2014 рік кількість оправ перевалила за 60 000, але виробництво залишається, як і в перший день, в Австрії.

Робота над кожною оправою включає більше 90 операцій багато з яких виконуються в ручну.

Матеріалом номер один для створення оправ Andy Wolf є ацетат целюлози. Австрійці використовують італійський пластик, тому що він, як відомо, вважається найкращим у світі. Для виготовлення багатошарових оправ листи ацетату целюлози спочатку ріжуть на тонкі довгі пластини, потім їх укладають в потрібній послідовності, після чого під впливом температури і тиску знову пресують, отримуючи на виході монолітний лист товщиною 8 мм.

Така товщина дозволяє вирізати з листа всю рамку цілком і обійтися без того, щоб додатково приклеювати до неї носоупори. Монолітні рамки, на яких ви ніколи не виявите слідів склеювання, – відмітний знак оправ Andy Wolf.

Іншою відзнакою є відсутність на оправах логотипу. Це принципова позиція компанії, яка вважає, що в центрі уваги завжди повинен бути сама людина, а не його оправа і вже тим більше логотип. І в міру того, як люди починають замислюватися про власну індивідуальність і стиль, ця філософія здається їм все більш привабливою, і їм все менше хочеться виступати «рекламними носіями», розповідаючи нехай і чудові, але чужі історії.

інші проекти

Професійна безкоштовна консультація.

Нашим фахівцям можна довіряти!

Підпишіться на розсилку , щоб першим отримувати
цікаві пропозиції, новини та знижки:
86
підписано

Замовити дзвінок