Меню

Бренд окулярів Ray-Ban

Вебсайт сучасного салону оптіки

Бренд окулярів Ray-Ban

Бренд окулярів Ray-Ban

Будинок моди Гуччі був заснований Гуччо Гуччі (італ. Guccio Gucci, 1881-1953) у Флоренції в 1904 році. В молодості Гуччо деякий час жив у Лондоні, де працював офіціантом в готелі «Савой». Шкіряні сумки і валізи постояльців справили на нього таке враження, що повернувшись до Флоренції він вирішив зайнятися шорним майстерністю і відкрив майстерню, яка займалася виготовленням сідел, чобіт для верхової їзди і валіз.

У 1938 році Гуччо відкрив свій фірмовий магазин в Римі. 1947 рік-рік народження сумки з бамбуковими ручками, в 1950-і роки з'явилися тканина з візерунком з переплетених стрічок і замшеві мокасини з металевими застібками, що стали «фірмовими» виробами компанії. Після смерті Гуччо в 1953 році заснована ним справа перейшла до його синів Альдо і Родольфо, кожен з яких отримав по 50% часток компанії. Альдо переїхав з Італії в США, де зміг розширити справу, відкривши магазини в Нью-Йорку, Парижі та Лондоні, Парижі, а потім, в кінці 1960-х, — в Гонконзі, Токіо і Сеулі.

У цей час з'являється сучасний логотип компанії — переплетені букви GG (ініціали Гуччо Гуччі), шовковий шарф Flora, який носила Грейс Келлі, і сумка з ручкою через плече Jackie O, яку зробила знаменитою Джекі Кеннеді.

Альдо Гуччі розширив інтереси компанії, уклавши угоду з компанією American Motors: автомобіль Hornet 1972 року, укомплектований фургоном Sportabout, став одним з перших американських автомобілів, що випускалися в спеціальній комплектації, створеної дизайнером зі світу моди.

В кінці 1970-х років серія невірних ділових рішень і сімейні сварки практично привели компанію до банкрутства. У 1979 році Альдо, бажаючи підтримати парфумерну лінію Gucci Parfums, запустив лінію Gucci Accessories Collection, що включала в себе такі дрібні аксесуари, як косметички, ручки і запальнички, які коштували набагато дешевше, ніж основні аксесуари, що випускалися компанією. Товари лінії Gucci Accessories Collection розходилися куди краще, ніж дорожча продукція фірми і цей факт став одним з основних причин занепаду: відсоток продажів ексклюзивних виробів впав, в той час як безліч магазинів наповнили дешеві дрібниці від «Гуччі». Репутація компанії була підірвана.

Більше десяти років сімейні чвари і відсутність узгоджених цілей компанії не дозволяли Модному будинку відновити колишню велич. І тільки в кінці 80-х Мауріціо припинив сімейні розбіжності, які рвали компанію зсередини, і вирішив шукати інші таланти в ім'я майбутнього Gucci.

1997 рік виявився досить вдалим для компанії, так як нею була придбана годинникова компанія Severin-Montres, перейменована згодом в Gucci Timepieces.

Для Будинку Гуччі працювали модельєри Джофрі Бін і Келвін Кляйн, в 1990 році за наполяганням Мело для створення колекцій жіночого одягу був запрошений молодий і практично невідомий Том Форд.

Початок 1990-х стали найгіршими роками в історії компанії. Завдяки діям Мауріціо знизилися темпи продажів аксесуарів, до того приносили лише в США 110 мільйонів доларів щорічно. Компанія зазнавала збитків і була на межі банкрутства, все це викликало невдоволення у керівництва Gucci America і акціонерів Investcorp — через кілька років більшістю голосів Керуючі відсторонили Мауріціо від керівництва.

У серпні 1993 року він був змушений продати свою частку в сімейному бізнесі компанії Investcorp. Менш ніж через рік після відходу Мауріціо, Доун Мелло повернулася в Bergdorf Goodman. Том Форд, який став креативним директором, захотів створити абсолютно новий стиль компанії, і Доменіко де Соль, тепер зайняв посаду президента і головного виконавчого директора Gucci Group NV, в цьому його підтримав.

27 березня 1997 року Мауріціо був застрелений найманим вбивцею, найнятим його колишньою дружиною Патрицією. Тим часом, Доменіко Де Соль відхиляє запит компанії Arnault на раді директорів, де та хотіла отримати доступ до конфіденційної інформації компанії по заробітку, стратегічних зібрань і дизайнерських концептів. Де Соль протидіє випуском нових акцій для ослаблення значущості пакетів акцій Arnault. Він також наближається до французької компанії Pinault-Printemps-Redoute (PPR) з метою можливості формування стратегічного союзу.

Франсуа Піно, засновник компанії, погоджується з цією ідеєю і купує 37 млн акцій компанії, або 40% частки. Частка Arnault розбавлена до 20 %. Юридична боротьба продовжилася вимогою поставити під питання законність нового партнерства Gucci-PPR. Проте, суди Нідерландів остаточно підтримали угоду PPR, так як вона не порушує ділові закони країни. PPR зараз володіє 68 % групи. Другим великим акціонером є Crédit Lyonnais з 11 %. До вересня 2001 року угода була розподілена між Gucci Group, LVMH і PPR.

2001 рік також став неймовірним роком для Gucci Group з придбанням відсотків компаній Bottega Venetta, Di Modolo, Balenciaga і з формуванням партнерства зі Stella McCartney.

Після невдалої спроби відновлення контракту з PPR в 2003 році, Том Форд і Доменіко Де Соль вирішують покинути Gucci Group. Останнє шоу Форда для Gucci було поверненням до коріння його першої успішної колекції-до культу знаменитості. На рекламних принтах відображення моделі в гладких, простих сукнях, натхненні гламуром зірок німого кіно 1920-х. Форд підвищив цінність доступною одягу прет-а-порте і використовував такі екзотичні матеріали, як шкіру алігатора і свинячу шкуру. Його колекція для Yves Saint Laurent послідувала після лідера попереднього сезону в жіночому одязі від Gucci з форменими кімоно і азіатськими сукнями і з класичними смокінгами і куртками в чоловічій колекції. Оголошення про його відхід з компанії супроводжувала повний продаж багатьох речей в нью-йоркських магазинах, а списки очікування його останніх аксесуарів були сформовані всього протягом декількох днів після показу колекції в Мілані.

У 2005 році Том Форд почав розробляти дизайн лінії косметики для Estee Lauder і спланував свою власну лінію прет-а-порте і аксесуарів під лейблом Tom Ford. Після відходу Форда Gucci Group утримала дизайнерів для продовження успіху головного лейбла компанії-Алессандру Факкінетті і Фріду Джанніні, які працювали під креативним керівництвом Форда. Факкінетті виросла на посаді до Креативного директора жіночого одягу в 2004 році і займалася дизайном протягом двох сезонів до свого відходу з компанії після управлінського конфлікту. Рей обіймав посаду креативного директора чоловічого одягу протягом трьох років до своєї відставки в січні 2006 року. 32-річна Джанніні, колишня відповідальною за розробку чоловічих і жіночих аксесуарів, в даний час займає посаду креативного директора цілого бренду. Колекція Джанніні весни 2006 року була вихвалена за свою колірну гамму і енергію, вперше після сезону Форда 1995 року відтворюючи ажіотаж навколо прет-а-порте від компанії.

Колекції Джанніні з тих пір пішли від еротичних образів Форда 1990-х.у січні 2015 року стало відомо про раптову відставку Джанніні з посади креативного директора (на місяць раніше встановленого контрактом терміну і за тиждень до показу чоловічої колекції 2015 року). Її наступником став Алессандро Мікеле...

Реалізацією модних ідей і концепцій Gucci в оправах і сонцезахисних окулярах з успіхом займається італійська компанія Safilo Group spa.

Професійна безкоштовна консультація.

Нашим фахівцям можна довіряти!

Підпишіться на розсилку , щоб першим отримувати
цікаві пропозиції, новини та знижки:
86
підписано

Замовити дзвінок